Pamela sa pohybuje už viac ako 12 rokov v online prostredí. Od roku 2009 pracuje v Tatra banke, kde sa venuje hlavne inováciám v oblasti mobilných aplikácií. Ako vedúca oddelenia rozvoja mobilných aplikácií a webov mala na starosti napríklad uvedenie služby VIAMO (posielanie peňazí na telefónne číslo). Pamela sa zároveň stará aj o hlavnú aplikáciu mobilného bankovníctva, za ktorú Tatra banka v roku 2013 získala ocenenie Global Finance v kategórii Best in Mobile Banking vo svete. Rovnako je zodpovedná za korporátnu webovú stránku Tatra banky, ktorá bola rovnako ocenená Global Finance ako najlepší bankový webdesign na svete, ale aj v strednej a východnej Európe.
Pozri v programePozri v programe
Tomáš Braverman sa pohybuje vo svete internetového predaja už šiesty rok. V minulosti pôsobil ako CEO pre Slovensko a Poľsko v spoločnosti Internet Retail, ktorá má okrem iného na starosti tretí najväčší e-shop v Českej republike - Kasa.cz, a tiež najväčší slovenský internetový obchod Hej.sk.
V súčasnosti pôsobí ako riaditeľ Heureka.cz/sk, najväčšieho cenového porovnávača v Čechách a na Slovensku. Pozri v programePozri v programe
Rado vyštudoval podnikové financie na Fakulte podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Od ukončenia štúdia pôsobí v štruktúrach obchodníka s cennými papiermi Across Wealth Management. Posledných 5 rokov vedie v spoločnosti portfólio manažment, kde je zodpovedný za investičné rozhodnutia a riadenie portfólii privátnej klientely. Je aj pravidelným a aktívnym komentátorom svetovej ekonomiky a diania na svetových finančných trhoch.
Across Wealth Management, o.c.p., a.s., je špecialistom na privátne investovanie a slovenským priekopníkom v správe majetku už od roku 2002. Počas svojej existencie priniesol na slovenský trh viaceré unikátne investičné prístupy. Privátnym a inštitucionálnym investorom poskytuje široké spektrum služieb v oblasti správy investícií, ako aj daňové, právne a fiduciárne služby. V súčasnosti spravuje aktíva v objeme viac ako 110 mil. EUR. Pozri v programeMichal pôsobí v poradenskej spoločnosti Accenture od roku 1998. V súčasnosti riadi analýzy a výskumy telekomunikačných trhov v Európe a Latinskej Amerike. V predchádzajúcich rokoch pomáhal telekomunikačným klientom v krajinách strednej a východnej Európy, na Blízkom východe a v USA v oblastiach predaja, zákazníckej starostlivosti, eCommerce, stratégie, optimalizácie procesov a hodnotenia investičných zámerov.
Pozri v programe
Fero je produktovým manažérom najväčšieho slovenského komunitného portálu Pokec. Už viac ako 14 rokov sa venuje webu, spolupracoval na projektoch pre British Gas, AXA, MKČR, UX Awards, Argos a ďalších.
Na Pokeci zodpovedá za viacero produktov, špecializuje sa a rozvíja ďalšie možnosti mobilnej aplikácie. Je neustále fascinovaný vplyvom interných a externých faktorov na typického Pokec používateľa.
Roman vyštudoval Ekonomickú univerzitu v Bratislave. Po ukončení štúdia sa ďalej špecializoval na web development a webové a mobilné aplikácie. V súčasnosti pracuje už siedmy rok v Microsofte. Prešiel pracovnými pozíciami Academic Developer Evangelist a Technology Evangelist, v ktorých prednášal web developerom a študentom o najnovších technológiách. Od marca 2014 pôsobí na novej pozícii ako Audience Marketing Manager.
Pozri v programe
Peter študoval na Ekonomickej univerzite v Bratislave, po škole pôsobil 4 roky v špecializovanom mesačníku Stratégie, kde prešiel od pozície web editora až po kreatívneho riaditeľa pre digitálne projekty vydavateľstva Sanoma Magazines Slovakia, neskôr Ecopress Magazines.
Je autor a spoluautor viacerých konferencií, ako napríklad Internet je sexy, prvej konferencie o mobilnom marketingu na Slovensku MMMMX – Mobilný marketing, MobileRulezz, InternetRulezz – All about Facebook. Takisto je spoluorganizátor národnej súťaže mobilných aplikácií v SR – AppsRulezz, či súťaže marketingových Facebook riešení - FbRulezz a ďaľších.
Peter pravidelne prezentuje na konferenciách, seminároch či školách a univerzitách. Spolupracuje s najväčšími slovenskými internetovými portálmi, reklamnými agentúrami, digitálnymi agentúrami, PR agentúrami a menšími či väčšími klientmi. Je členom správnej rady Internet Advertising Bureau Slovakia (IAB SR).
Zakladateľ a dlhoročný riaditeľ TNS na Slovensku, riaditeľ KantarMedia v Českej republike a Regional Business Development Director spoločnosti KantarMedia.
Stál pri zrode prvej platenej televízie na Slovensku, v roku 2004 uviedol na trh a doteraz prevádzkuje elektronické meranie sledovanosti TV prostredníctvom peoplemetrov, ktoré zároveň predstavuje trhovú menu obchodovania s TV reklamou.
V roku 1999 uviedol na trh prvé elektronicke meranie návštevnosti internetu v Českej republike a na Slovensku a v roku 2010 aj unikátny system merania a monitoringu internetovej reklamy ako súčasť monitoringu médií.
Michal študoval Ekonomickú Univerzitu a chvíľu aj FEI STU. Pôsobil v rôznych slovenských médiách, až vo svojich 23 zakotvil ako marketingový riaditeľ v časopise .týždeň. Neskôr pôsobil vo vlastných projektoch či ako manažér vnútropodnikových IT projektov. Venoval sa a školil v grafickom dizajne, online marketingu, SEO optimalizácii a iOS, čo ho priviedlo k tomu, aby si kúpil iPhone, lebo to bol pekný telefón s peknými aplikáciami. Odvtedy sa venuje mobilným aplikáciám, zaujímavým klientom a jeden a pol StartUpu.
Je zakladaťelom digitálnej agentúry Bonbon apps, ktorá sa venuje tvorbe mobilných, webových, facebook aplikácií a online kampaniam.Radovan Vargic vyštudoval geografické informačné systémy na banskobystrickej Univerzite Mateja Bela. Podstatnú časť svojej profesionálnej kariéry venoval spoločnosti Orange. Od novembra 2010 až po súčasnosť zastáva pozíciu manažéra pre rozvoj nových služieb Orangeu. Takmer 9 rokov ho zamestnával marketing, pracoval ako manažér pre produkty a servis. V rokoch 1998 až 2001 si vyskúšal oblasť vývoja aplikácií. Skúsenosti a poznatky s telco operátormi čerpal na trojtýždňovom workshope v Tokiu. V minulosti bol tiež konzultantom špecializovanej Organizácie pre výživu a poľnohospodárstvo OSN, pracoval aj ako softvérový vývojár pre VÚB.
Pozri v programe
Ľubomír Vnuk sa aktívne venuje mobilným technológiám od roku 2006. Ako redaktor technologických magazínov MobilMania.sk a Zive.sk pôsobí už ôsmy rok. Jeho články sú prevažne zamerané na testovanie hardvéru a problematiku otvorených operačných systémov.
Zároveň je už tretí rok súčasťou štvorčlenného tímu odborníkov, poskytujúcich pokročilú podporu mobilných zariadení a VPN riešení pre zamestnancov AT&T v Spojených štátoch. Pozri v programe
Jaro Zacko je kreatívnym riaditeľom digitálnej agentúry TRIAD Advertising. V reklame začínal vo svojich 18 rokoch a už viac ako 8 rokov sa venuje online a mobilnému marketingu. Je spoluautorom mobilných aplikácií pre iPhone, iPad a Android pre klientov ako Ringier Axel Springer alebo Pilsner Urquell.
Jaro je nadšencom pre prepojenie online a offline sveta a jedným z prvých používateľov Foursquare, Gowalla, Twitter a Facebook places na Slovensku. Je dvojnásobným finalistom Young Lions Slovakia a v roku 2010 získal so svojim tímom najviac ocenení v kategórii Online v mesačnom hodnotení časopisu Stratégie.
Pozri v programeJe jeden z prvých zamestnancov MONOGRAMu. Dlhé roky sa pohybuje v oblasti online-u a za sebou má mnoho úspešných projektov. Nástup mobilných platforiem bola preňho ďalšou métou a dnes sa orientuje aj v týchto nových trendoch. V súčasnosti vedie tím dizajnérov a mobilných vývojárov v MONOGRAMe. Zároveň riadi vývoj CoverPage - platformy pre digitálne publikovanie, ktorú v roku 2010 spoluzakladal.
Pozri v programePlatforma iOS ho očarila svojou jednoduchosťou a od začiatku patrí k jedným z prvých profesionálnych iOS developerov na Slovensku. Vývoju iOS aplikácií sa venuje už piatym rokom, zároveň zastrešuje mobilný vývoj vrámci MONOGRAMu a tak mu ani Android platfroma nie je cudzia. Pracuje na vývoji publikačnej platformy CoverPage, ktorú v roku 2010 tiež spoluzakladal.
Pozri v programePred siedmimi rokmi založil agentúru Elite Solutions bez predchádzajúcich skúseností z podobných firiem. Síce učenie sa na vlastných chybách bolo pre neho niekedy náročné, dnes stojí na čele viac ako 30-tich “Eliťákov” v Bratislave a Prahe. Riadenie firmy ho však neodradí od zapájania sa aj do jej častokrát zložitých projektov.
Pozri v programeJakub Otčenáš je creative villain a grafický dizajnér v Adbee, kde trávi dni aj noci. Baví ho branding a typografia, no súčastnosti sa rozhodol zamerať predovšetkým na návrh vzhľadu a funkčnosti webov a aplikácií. Domnieva sa, že na tému UX a UI vie povedať o čosi viac, než to, že rozdiel medzi nimi je UIX.
Pozri v programe
Študoval IT Security v Nemecku kde zároveň pracoval ako developer. Vie že podnikanie je náročné ale miluje výzvy ktoré dennodenne prináša. V poslednej dobe prepadol láske k surfovaniu.
Baví a živí ma online marketing. Vo VISIBILITY som takmer od začiatku a v súčastnosti vediem oddelenie výkonnostného marketingu na pozícii Quality Manager. Mám rád dobré SEO, webovú analytiku, social media management a budovanie komunity okolo VISIBILITY. Vo voľnom čase som jeden z organizátorov PechaKucha Night v Trnave. Okrem toho rád bicyklujem, pijem pivo a vyrábam gifká… A robím aj veľa iných vecí :)
Pozri v programe
Pamela sa pohybuje už viac ako 12 rokov v online prostredí. Od roku 2009 pracuje v Tatra banke, kde sa venuje hlavne inováciám v oblasti mobilných aplikácií. Ako vedúca oddelenia rozvoja mobilných aplikácií a webov mala na starosti napríklad uvedenie služby VIAMO (posielanie peňazí na telefónne číslo). Pamela sa zároveň stará aj o hlavnú aplikáciu mobilného bankovníctva, za ktorú Tatra banka v roku 2013 získala ocenenie Global Finance v kategórii Best in Mobile Banking vo svete. Rovnako je zodpovedná za korporátnu webovú stránku Tatra banky, ktorá bola rovnako ocenená Global Finance ako najlepší bankový webdesign na svete, ale aj v strednej a východnej Európe.
Tomáš Braverman sa pohybuje vo svete internetového predaja už šiesty rok. V minulosti pôsobil ako CEO pre Slovensko a Poľsko v spoločnosti Internet Retail, ktorá má okrem iného na starosti tretí najväčší e-shop v Českej republike - Kasa.cz, a tiež najväčší slovenský internetový obchod Hej.sk.
V súčasnosti pôsobí ako riaditeľ Heureka.cz/sk, najväčšieho cenového porovnávača v Čechách a na Slovensku.
Martin Derňar má bohaté skúsenosti v oblasti e-commerce, pôsobil ako Marketing Director v spoločnosti Internet Mall Slovakia, s.r.o., prevádzkovateľom jedného z najúspešnejších e-shopov v teritóriu Česka a Slovenska. Neskôr ako Director of Internet Business v spoločnosti, ktorá je na slovenskom trhu lídrom v predaji elektroniky, NAY a.s.
Martin momentálne pôsobí ako riaditeľ spoločnosti Net Sales, s.r.o., ktorá stojí za úspešným internetovým obchodom Shoppie.sk.
Bohumila Tauchmannová je rodáčka z Martina. V rokoch 1980 – 1984 študovala na Vysokej škole ekonomickej v Bratislave. Samostatne podniká od roku 1990. V spoločnosti INCOMA Slovakia pracuje na pozícii Managing Partner od roku 2000 a do 2009 aj v spoločnosti ABICON Trade. V rámci týchto spoločností sa venuje riadeniu odborných a vzdelávacích podujatí na medzinárodnej úrovni a poskytovaniu komplexných marketingových služieb pre klientov. Vo svojej práci sa zameriava a špecializuje na poradenstvo a realizáciu projektov CSR pre významné subjekty pôsobiace na slovenskom trhu. Je autorkou vzdelávacieho projektu spoločenskej zodpovednosti na podporu makroekonomiky Slovenska „Kvalita z našich regiónov“, spoluautorkou projektu na zamedzenie predaja tabakových výrobkov neplnoletým „Na veku záleží“. V oblasti ekológie rozbieha ďalší vzdelávací projekt CSR zameraný na odpady pod názvom „Odpad je surovina“. Dlhoročne pôsobí v Zväze obchodu a cestovného ruchu SR ako členka predstavenstva a predseda komunikačnej sekcie. Venuje sa taktiež práci v treťom sektore.